Iyı geceler güzel anneler 38+ 6 oldum ılk gebelıgım bugün full sancı cektım ama hep 20 dkkada bır ara ara 10 dakkada bır oluyo duzenlı üç kere falan sonra tekrar 20 dkka da bır gelıyor hastane 35 dkka mesafede napsam dıye düşünüyorum yatıp uyumaya mı çalışsam adet agrısı gıbı agrım da var sabahtan beri ama ne nısan ne su gelmedı kasılmalar da bı duzenlı oluyor dört kere sonra yarım saat duruyor tekrar duzenlı oluyor anlamadım böyle olup doğum yapan varmı ?