mommyciks ben çekildim. 1 yıldır çabalıyordum ben. Hiçbir şekilde döllenme olmuyordu hep regli oluyordum. O bir yıl içinde klomen de kullandım doktor doktor da gezdim hep baktılar birşey yok dediler. Doğal yöntemlere başvurdum. Çakşır kökü suyu , hayıt tohumu çayı, soğan kürü ne varsa yaptım denedim. Yok yine olmadı. En son internet te neden çocuk olmaz olması için yöntemler derken Hsg (rahim filmi ) çekilmesi diye bir konuya denk geldim. Okudum bayağı araştırdım. Bir sorun olmasa bile çekilenler hemen hamile kalmışlar ertesi ay yorumlar vardı. Hemen araştırdım başka bir il de çok iyi bir doktor varmış , baktığı hamile kalıyor dediler 😅 3 ay sonraya randevu verdiler çok yoğun bir ilgi vardı doktora. 3 ay sabırla bekledim. Gün geldi çattı geçen yıl Şubat ayı 2020. Gittim hemen dedim ki klomen filan çözüm olmadı siz bana direk hsg çekin. Adamın da canına minnet 1250 tl + 100 tl muayene ücreti ödeyip 1 hafta filan sonra hsg çekildim. Şubatta. Martta eşim görevdeydi. Ovülasyon testi de aldım ben 100 tane filan tabi takip ediyorum bir yandan yumurtlama gününü. Nisan da yanına gittim sınırına ev kiraladı eşyalı ve akşamları görevden geldiğinde yanıma geldi. Nisan ayı olmadı çünkü eşim yine görevdeydi yumurtlama günüm boş geçti 2 haftalık görevdeydi eşim gelemedi. Mayıs ta yanımdaydı ovülasyon ile takip ettim ve o gün. .. yumurtlama günü bir gün öncesi yumurtlama günü ve ertesi gün bu 3 gün akşamları hep değerlendirdik ve ben ayaklarımı yukarı kaldırdım duvara öyle uyudum bir kaç saat. Ovülasyon a hala devam ediyordum. Ve artık ikinci bir kırmızı çıkmaya başladı ovülasyonda tekrar yumurtlama olabilirdi 1 ay içinde ama ilişki esnasında canım acımaya da başlamıştı. Bir tuhaflık vardı belli etti kendini , tabi ilişkinin üstünden 10 gün geçmişti. Adet günü olmadım adet eşime test aldırdım 7 tane. Arkadaşımla gece 02:00 da konuşuyorduk onunla olmuyor bebişi, ısrarı üzerine gece test yaptım çok hafif ikinci çizgi çıktı attım sevinçten uçtu hamilesin diye. Ben inanmadım ama içim de bir heyecanlı inanmak istiyor. Eşime söyledim uyuyordu , yaa olur mu öyle şey gel sarılalım dedi sarıldı bana güldü nazikçe, uyudu. Ben her gün test yaptım iyice kızardı test te ikinci çizgi ve en son kan verdim 1 ,5 hafta 2 güne bir hamileydim. Ve kızım yanımda uyuyor şuan 4.5 aylık oldu çok şükür 🙏🏻 Diyorum ki hep iyi ki o rahim filmini çekilmişim, iyi ki sürekli Allah’ıma dua etmişim iyi ki Allahım nasip etti. Çok şükür Rabbime 🙏🏻🙏🏻 Allahım isteyen herkese nasip etsin en hayırlı şekilde en güzel zamanda 🙏🏻 Hiç bekletme canım hsg çekil ve ovülasyon testi al sabırla dene. Ben yediklerime de dikkat etmiştim. Her gün çerez yedim bal yedim ama diğer şekeri azalttım. Et balık tavuk ye sebze ye. Allahın izni ile sende tadarsın bu duyguyu inşallah 🙏🏻🙏🏻🙏🏻♥️