Merhaba hanımlar ben 38 haftalık hamileyim benim bebişim biraz tospik olduğu için doktor 4 gün sora yatış yaptırıcak hastaneye 3500 e kadar rahat doğursun dedi ben suni SANcıdan korkuyorum ister istemez çünkü ilk doğumum olucak doktor dediki damardan vermicez alttan 4 saatte bir vericez doğumu başlatan bişey yani aranızda hiç yaptıran var mı