esratpl bende ikizlerimi kaybettim ve isimlerini çok severek koydum. İsimlerini yaşatmak istemiştim ama şimdi düşünüyorum yeniden hamile kalsam başka isim düşünürdüm çünkü geçmeyen bir yara zaten her seslendiğimde daha da kötü olacağımı düşünüyorum. Bu defa sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah. Rabbim kimseye evlat acısı yaşatmasın🤲🏻