zgeDenizKaramanAtmaca Selam kızlar :) ben 13 haftalık hamileyim. Gebeliğimin başından hatta daha öncesinden reflü rahatsızlığım vardı doktorum. Lansor ya da panocer kullanmamı önermişti. Geçen gün babam sağlık ocağında sormuş doktoruna gebeler lansor kullanmasın demiş. Ben kendi doktoruma sonra tekrar sorduk sıkıntı olmaz kullan dedi. İki gündür ilaç almadım ama sabah su içtim yanmaya başladı o derece kötü midem. Hatta lansor üç aydır 5 adet falan kullandım. En çok panocer kullandım. Bununla ilgili bilgisi olan varsa yazabilir mi rica etsem 🤭
OktayMeltemSahin zgeDenizKaramanAtmaca bende de aynı problemler vardı pulcet verdi doktorum fayda görmeyince lansoprazol diye bi ilaç verdi onu kullanıyorum çok şükür bir sıkıntı da olmadı
zgeDenizKaramanAtmaca OktayMeltemSahin çok teşekkür ederim :) Allah’ım ne kadar zor birşey bu mide sıkıntıları ya geçmiş olsun size de