cansudilara kizlar suan 36+3 ayin temmuzun 13 kovid testi vericem 14 sabahda sezeryan olucam ikinci sezeryan daha mi kolay bide kovid testi zormu ben biraz kovid testi vermekden korkuyorum
sevilayozdemir1 cansudilara ayyyy benimde bu 2. Gebeliğim daha yolun başında tek düşüncem bu kızımda çok çok rahat geçirdim tabiii o zaman ilk çocuk prenses gibi. Şimdi birde bize bağlı bir çocuk daha oluyor toparlanmak nasıl olucak bilmiyorum oda sonuçta bizim ilgi ve sevgimize ihtiyaç duyacak inşallah kolay olur 🙂
BegumIscanTunc cansudilara Aynı gün dogumumuz olacak 🥰 ama bana covid testi vericeksin diye bişey demedi doktorum acaba aşı olduğum için mi?
H112 Yarın doğumum var 2 gün önce kovit testi verdim bende çok korkuyordum ama çok basitmiş hiç korkmayın saniyelik birşey