Rumeysayunus Normal normal benim de o civardi belki de daha erkendi hatırlamıyorum ama halen daha yapıyorum ödem oldukça şişti ayaklarım şimdi daha fazla ağrılar oluyo hep bu suyu hazırlıyorum , soğuğa yakin su ve göz kararı kaya tuzu .. sonra da ayaklarımın altına minder filan koyuyorum yüksek tutuyorum Allah’ın izniyle iyi geliyo