Melikemreclk Arkadaşlar sizlerin göğsü tam olarak kaçıncı haftada büyümeye başladı ben zayıfım nornal dede iki kilo aldım sadece 16 haftaym göğüste hafif var ama çok hafif şişmesi dahha 😆😆
Rumeysayunus Melikemreclk benim 12 den sonra şişmeye başladı şuan 19 haftama gircem baya büyüdüler bende anlamadım çevremdekiler erken şişti diyorlar 😅
Aysedemir43 Melikemreclk 80 85 takıyordum desteksiz şimdi 100 105 son haftalar göğüsler aşırı büyüyor ve hassasiyet oluyor çok fazla
meraklianne1 Melikemreclk ilk aydan beri şişliğim inmedi açıkcası adet olcak gibi şişti göğüslerim öyle gidiyo 🙄
Melikemreclk Rumeysayunus Rumeysayunus yapısal galiba ben genetik olarakta fit zayifim kilo almaya hiç meyilli bir yapım yok çokta yerim😆😆
Eda115354 Rumeysayunus valla çevreyi bilemem benim de o zamanlar büyüdüler şikayetçi değilim olması gereken o ✌🏼
Melikemreclk Aysedemir43 ben anlamadım normal mi benim ki cevremdekiler beşinci aydan sonra birden sisdiler
Rumeysayunus Mom72626 açıkcası biraz tribe girmiştim bende ilk gebeliğim anormalmiş gibi hissettiriyorlar ☺️