elcn4139 bu havlaarda nasil giydiricez. kisa kollu mu uzun mu bilemedim uzunda terliyor kisada üsür mü onun odasinda degil ama yan odada düsük dereceli klima actik kafami, kariati üsürmu terlermi
meraklianne1 elcn4139 ben ilk günler alışana kadar uzun giydirmeyi düşünüyorum sonra kısa kol zıbın giydirip müslin bezi örtcem üzerine ne terler ne de üşür böylelikle😅😅 deniz olan bi şehirde yaşıyoruz bizde ben bugün piştim bebekler napcak bilmem🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Yaprakdokumusever elcn4139 oğlum 25 günlük oldu son 5 gündür zıbın üstüne tulum giydiriyorum ilk 20 gün ekstra alttan bi kat daha giydiriyodum. 40 gün üşür derler henüz sadece zıbına cesaret edemedim
ezos elcn4139 klima doğru kullanılırsa bir çok uzman öneriyor çünkü bizi nasıl sıcak etkiliyor uykumuzu iştahımizi bebisleri de olumsuz etkiliyor hele erkekse sicagi da hiç istemez eziyet eder valla😁😁
Eylulunannesi-2 meraklianne1 klima vardr mutlaka degl mi. Bende aynı durumdayım ve ne yapacgımı blmyorm. Herkes klimayla olmaz bebek dyor. Biz sıcakta insanlıktan cıkıyoruz. Henüz dogmadı ama cok az kaldı 🙄
meraklianne1 Eylulunannesi-2 ev kira taktırmamışlar bende taktırmam açıkcası ev sahibim uyuz klimam yok evde 😩😩 bugün pazara indim çıktım su gibiydi resmen 🤣 benim de son 3 kaldı🤷🏻♀️
Eylulunannesi-2 meraklianne1 anladm cnm sen sıcaktan koruyacaksn. Ben de cocuk doktoruna danısmayı düşünuyorm. Oda sıcaklığı zarar olmayacaktır belki 🤷♀️