sedasyc 40+3 ten selamlar
az önce ufak bi kanamam oldu, sanırım nişan geldi, ama ağrılarım henüz düzenli değil, bi yatayım dedim olmadı ben de evi toparlıyorum yavaş yavaş 🙄 aşırı heyecanlıyımm ilk doğumumda değil ama oyy oyy, gecede hiç uyumadım gene uykusuz bir doğum beni bekliyor sanırım, sağlıkla gelsinde inşallah ❤️