Kızlar doğuran yada doğuracak olan var mı ? Normal doğum benim inşallah … Kontrole gidiyorum arada dosyam var … Detaylıyı falan özelde yaptırdım .. Ama 2 Li 3 lü taramalarım falan orda oldu …34+4 üm artık nişanım yada suyum gelirse gidip doğurmayı düşünüyorum . 36 da falan birdaha gideceğim randevu alıp .. Memnun kalan oldu mu ?