Demet26 Gmsbahar evet tam günün dolunca gitmen gerekiyor bende aldım doktorum 32 haftaya gireceğim gün gel verelim dedi ölelikle aldım
Gmsbahar Demet26 birde kendi doktoruma sıra yok başka hiç gitmediğim doktordan sıra aldım sorun olurmu acaba
Demet26 Gmsbahar biraz geç bi cevap oldu kusura bakmayın lütfen rapor diyince direk veriyor muayene gününüz ise ikisini birden yapıyor 😊