Mehnaz27 ben de yüzüstü yatmayı çok seven biri olarak bunu doktoruma sormuştum.20. Haftaya kadar yatabilirsin bebek çok korunaklı biyerde bişey olmaz merak etme demişti. 20. Haftadan sonrada sola doğru yatıcaksın demişti öyle yapıyorum ben de.zaten yüzüstü yatabilsemde göbek rahatsız ediyor gibi hemen sola dönüyorum:))