Gulzar Kızlar ben 7+2 haftalık hamileyim uzak yol yani 12 saatlik yol gitmeliyim 2 hafta sonra gitsem sorun olurmu yani bebeğe bir şey olurmu? Arabayla gidicem
Sema99 Gulzar ben iki gebeliğim de sehayet yaptım çok şükür bişey olmadı hiç eşimin köyüne gittim 12 saat çok şükür sağlıklılar üçüncü gebeliğim bi kez yaptım daha yapmadım tek sorun mide bulantısı olabilir ama
Merveozcelikcckl Gulzar ben 30. Haftalık hamileyim 4 saatlik yol geldim tatil için öğleden sonra da tekrar eve dönüyorum bir sıkıntı yaşamadım
Sedacengiz Bende tam 8.haftamda 2 farklı şehire gittim. Ama doktoruma danışarak.. risksiz bi gebelik ise git derim. Ama bazı doktorlar seyahatı yasaklıyor 4.aya kadar izin vermeyen doktorları tanıyorum