Mslmee Hanımlar merhaba 14 haftalık hamileyim acaba 1,2 sattlik yürüyüş sakıncalı olurmu? Bilgisi olan …
Serapem Mslmee aslında ilk 3 ayi gecmissiniz ama abartmadan normal yürüyün riskli.degilseniz ne olacakki millet ne işler yapıyor kasmayın kendinizi ama dediğim gibi riskiniz yoksa…
Sumeyraaa32 Mslmee normal bi sekilde yurudugunuz takdirde bisey tabikide olmaz hizli tempolu yurumeyin sadece Gebelikte yuruyus onerilen bisey tabikide risk falan yoksa
1_minik Mslmee bana doktor normal rutinin dışında 30 dk yürü dedi bence 1-2 saat fazla ama doktorunuz bilir 🌸
Mslmee Sumeyraaa32 aynen yavas tempoyla sıkıntı olmaz sanırım ama insann kafasına takılıyor riskim yok allaha şükür teşekür ederim
Ebrar-burak Keşke bende yürüyebilsemde yürüsem. Kendinizi çok yormadan yürüyün bence. Doğum da çok faydası oluyormuş yürümenin. 😊