Mom72626 valla hiç tartılmadım desem🤣 kg takıntım çok var benim bide düşük tehlikem vaeyiyip içip yatıyorum muhtemelen çok almışımdır hep evdeyim çünkü . Doktorumda hiç tartmadı bende hiç sesimi çıkarmıyorum gittigi yere kadar bakalım . Bide kg yu takıp zehir etmek istemiyorum kendime hamileliği. Ama hamile kaldıgım gün tartılmıştım 67 kgydum. Sizin nasıl