Canım o haftalarda bebek haraketleri düzenli olmuyor, 3 gün çok haraketli 2 gün hiç haraketsiz gibi dengesiz oluyor. Ben kaç kere bir şey oldu diye hüngür hüngür ağladım ama sadece düzensiz bazen ediyor biz hissetmiyoruz hiç kafana takma 😊 zaten bir sorun olursa bunu hissedersin 😊