Canım ben Liv Hospital Tolga Şişli’ye gidiyorum, inanılmaz ilgili esprili bir doktor daha önce Medicalpark’ta Merve hanıma ve Büyük Anadolu Gökhan bey’e gittim istediğim gibi ilgili gelmediler bana herkesim beklentisi farklı tabi. Fakultede de Ayşe Zehra hanım var bir kere ona gitmiştim ilgili davranmıştı ama sonra gitmediğim için bir şey diyemiyorum 😊 ama doktor çok önemli kendini iyi hissetmediğin bir doktorla sakın devam etme