Hanımlar temmuz sonunda doğumum. Ten tene temasin ilk 3 ayda çok önemli olduğunu bildiğimden sling almak istiyorum. Ama çok sıcak bir yerde yaşıyorum ve tam yaz ortası. Kullanamazsam üzülürüm ucuz bir sey de değil çünkü. Ne dersiniz almalı mıyım? Alırsam hangi marka alayım? Şimdiden teşekkürler 🥰