Herkes gibi buraya ben de doğum hikayem yazmak istedim . 38 hafta üç günlükken sezeryan olma kararı aldık doktorumla beraber. Aslında normal doğum istiyordum ama kendimi hep hayırlısı neyse olsun şeklinde yatıştırıyordum. Normal doğum yapabilirdim ama çatı darlığı yüzünden sezeryan yapmak zorunda kaldım iyi ki de sezeryan yapmışım çünkü bebekte iltihap varmış böylece karnımda üç haftada daha kalmış olmadı. 38 hafta üç günlükken perşembe sabahı Tüm hazırlıklarımı yapıp hastaneye gittim önce son tatl tüm hazırlıklarımı yapıp hastaneye gittim önce Beni ishal edecek bir ilaç verdiler onu yaptıktan sonra sonta taktılar. Ve ameliyat saatini beklemeye başladım saatim gelince ameliyathaneye indim ve çok gerilmiştim nasıl olacağını tahmin edemiyordum o yüzden belden anestezi iğnesini vururken doktor çok zorlandı çünkü ben kendimi çok kasmıştım sezeryan doğum yapacak kişilere buradan tavsiyem yani yapabilir misiniz bilmiyorum ama kendinizi ne kadar gevşetirseniz o kadar sizin için olumlu gerçekleşir on 15 dakika sonra bebeğimin ağlama sesini duydum yalnız benim tansiyonum düştü Ameliyat esnasında benim midem bulanmaya başladı ve başım dönmeye başladı yani başımı kontrol edemiyordum yani
Birkaç dakika sonra dikişlerim tamamlanıp beni odama çıkardılar haliyle bacaklarda uyuşma hala devam ediyordu benim için sezeryan sonrası biraz daha zor geçti açıkçası çünkü rahmi genişlediği için Gevşedi ve ameliyat sonrası hemen Kendine gelmedi doktor ve hemşireler belli saatlerle göbeğimin üstünden karnıma doğru sert bir şekilde masaj yapmaya başladılar ama bu gerçekten canımı çok yakmıştı daha sonrasında kanamamı kontrol edebilmek için Doktor Vajinal olarak elle kontrol etti orada artık zaten çığlık atmaya başlamıştım ameliyat değil de ameliyat sonrası gerçekten canım epey bir yanda umarım böyle bir sıkıntı yaşamazsınız gelelim bebişimiz vajinal olarak elle kontrol etti orada artık zaten çığlık atmaya başlamıştım ameliyat değilde ameliyat sonrası gerçekten canım epey bir anda umarım böyle bir sıkıntı yaşamazsınız gelelim bebişimize
Bebeğim doğduktan birkaç dakika sonra küveze alındı. Bir haftadır yenidoğan yoğun bakımda doktorlar akciğerlerin de iltihap olduğunu söyledi on gün daha tedavinin sürebileceğini söyledi Evimle hastane arasında uzak bir mesafe olduğu için ben çocuğumu yurt da kalarak Emzirmeye çalışıyorum belli saatlerde hastaneye gidip belli saatlerde yurda tekrar geri dönüyorum sezeryanda sütünüzün gelmesi için tavsiye olarak size şunu verebilirim birkaç gün öncesinde göğsünüze masaj yapmaya başlayın ve sıcak suyla duş alırken göğüsümüze banyoda masaj yapın ve göğüs ucu kremi muhakkak alın gerçekten kurtarıcı oluyor . Sormak istediğiniz aklınıza takılan herhangi bir şey varsa yorum olarak yazın cevaplamaya çalışayım sizden tek dileğim oğluma Allah şifa versin diye dua etmeniz çünkü bir haftadır buradayız anne oğul Ve biraz moralim bozuk bundan dolayı çocuğumu henüz evine götüremedim henüz onunla doyasıya vakit geçiremedim sadece belirli aralıklarla emziriyorum belli aralıklarla sarılıyorum öpüyorum ama insan gerçekten bu süreçte bol bol dua istiyor ve bol bol anlayış istiyor sizden tek isteğim oğlumun için bana dua etmeniz Allah şimdiden hepinizden razı olsun