glcncbn canim kadınlarda agri başlayıp dogum yapan gelinimiz var. Ama tek kaşık ağrısı dogum belirtisi degildir. Sancıların dakikası bel ağrısı zaten normal dogum yapmissin bilirsin az çok nasil olacağını benimde ilk suyum gelmişti kizimda sanci sonradan başlamıştı. Bakalim bunda nasıl olucak sancim gelecek su mu yoksa nişanlı bende 39 +2 yim bekliyorum