Ben canım şuan 34+4 oldum. 22 hafta hiç durmaksızın kustum kabus gibiydi acilden çıkamadım ağlama krizleri yaşadım . Sonra 23 cü hafta gibi düzeldi . Oh be bitti sonunda rahatım dedim 32 ci haftaya geldiğimde tekrar bir kabus başladı tam 1 hafta yine kusmaya başladım ama felaket şekilde … Ve ayriyeten ishal sorunu yaşadım ..10 gün falan sürdü . Şuan Rabbime şükürler olsun herşey düzeldi nazar değecek diye de korkuyorum vallahi o kadar zordu ki 😞😢 Artık diyorum oğlum nolur 38 de falan doğ 40 lara kadar gitme anne çok yoruldu …