Crktnmltm bende de olmuştu ağrısı acısı geçti ama orda kaldı, tamamen geçmedi, bi parça et gibi duruyor 😔 ben zeytiyağıyla ağrısını acısını geçirdim ama kullanmayacağınız bi küçük kaseye zeytinyağı koyun pamuğa batırıp basurun üstüne koyun 2 güne geçiyor ağrısı sızısı...