Mrb kızlar doğum yapalı 6 gün oldu 41+2 sabah 10.00 suni sancı verdiler akşam 19.50 kadar bana açılmam 8 santim olmuştu ama çatim dar olduğu için bebek bı türlü Gelmedi ebeler suyumu patlati okdr ikinmama acı çekmeme rağmen Gelmedi doğum haneye alındım doktor muane eti sezeryana alıyoruz çatı dar bebek gelmiyo zorlarsak bebeğe omuzlarına bişey olur dedi o an okadar ağladım ki sezeryana almayın Zorliyim gelir dedim doktora kabul etmedi ameliyata alındım 4 5 tane doktor vardı 5 6 tane hemşire vardı su içtiğim için belden aşağı uyusturdular sadece mideme biraz baskı sağladılar acıdi biraz ama geçti 20.09 geçe kızım dünyaya geldi yanıma getirdiler öptüm resim çektiler İnaninki o an çektigim tüm acıyı unutum size tavsiyem sondaki mutluluğu düşünün o heyecanı acınin biteceğini düşünün bebeğinizi düşünün .sezeryan sonrası bol bol yürüyüş yapın çabuk toparlanırsiniz biraz karışık yazdım k.b herkese hayırlı sağlıklı doğumlar dilerim sormak istediğiniz bişey varsa yazın kendize bebisinze iyi bakın 🥰💕💕