Ben büyük setler yerine farklı desenli olsun ve çeşit olsun diye bir iki tane alt üst takım aldım bir tane tulumlu set aldım şapkası eldiveni vs 5 parcalı hastane için kızımda da hastanede 3 takım iş görmüştü ilk yanıma getirdikleri kıyafette hastanenin kendi kıyafetiydi sezeryanda Cuma sabah girdim Pazar öğlen çıktım hastaneden lazım oluyor pisleniyor ama 3ay itibari ile belli bir zamana kadar özellikle kışın tulumlar kullanışlı oluyor ayaksız tulum olursa daha uzun vadeli oluyor ayaklı olan tulum bebek uzayınca geriyor diğer türlü çorap vs ile biraz kısalsa bile iş görüyor 😁