Yavrum_herseyim Kizlar haydi sizi yoruma bekliyorum bu sene kız senesi mi erkek senesi mi ? Yeni hamileyim bitane 15 aylık oğlum var rabbim sağlıklı saatli kucağıma almayı nasip etsin ne olursa olsun ama gönlümden de kız istiyorum . Sizce ne senesi bu sene ?
[silindi] Yavrum_herseyim böyle şeyleri bı ben mi saçma buluyorum 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ çevremizde üç beş kız bebek var diye kız senesi mi oluyor ya da tam tersi….🙄🙄 Birde çin takvimi gibi saçma bişey vardı Ramiz teorisini de unutmamak gerek 😢😢
Canankmrc Yavrum_herseyim aynı benm gibisin benimde 15aylık oglum var yine hamileym 13+6 Buda bende kız istiyorum ama hayırlısı olsun saglıklı olsunlarda canım
07vefa42 Yavrum_herseyim benimde ilk bebeğim 27+4 oldum kızım olucak Allah in izniyle etrafimda hamile olan herkesin kiz Müşterilerim falanda dahil daha erkek duymadim ama bilmiyorum 🤷♀️ Rabbim hayırlısini sağlıklisini versin insallahh 🥰
Yavrum_herseyim [silindi] saçma geliyorsa neden cevap verme gereğinde bulundun peki canım? Maksat konuşmak olsun erkek senesi diye ille erkek çocuğun olmayacak yada kız senesi diye ille kızın olmayacak Allah neveririse maksat sohbet muhabbet olsun 🤔
Menekseyorulmaz [silindi] yalnız degilsiniz bana burda yazılan çoğu şey saçma geliyor gerçekten bunlara mi kafa yoruyorlar ya da bunumu düşünüyorlar diye kendimi sorguluyorum bazen bendemi anormallik var diye 🙄
Pinmeh34 [silindi] yok bende aynıyım katılıyorum sana👍 👍bu arada geni belirleyen erkektir baba yani babaya baglı birşey seneye değil 😂der ve susarım 👌
Gziyadova Canankmrc selam , cinsiyyetini öyrendinizmi ? Bende aynı gün aynı haftalık hamileyim uzmde 12 haftalığında bakarken kız dedi
Fhatice Yavrum_herseyim Ben de hamile olduğumu öğrendiğimden beri sanki etrafımdaki hamile sayısı arttı 🤣🤣🤣
Basak Bu postlardan okudugum kadarıyla erkek 😀 benmde bi kızım var gönül istiyoki erkek evladıda tatmak rabbm gönlümüze göre versin saglıklı sıhhatli hayırlı evlatlar olsunlar inşallah 🙏😊
hndnrsvr Basak bende 11 haftalık hamileyim birde kızım var çok istiyorum oğlumuz olsun inşallah gönlümüze göre olur 🥰
Yagmur00 Yavrum_herseyim agızna saglık ya muhabbet konusmak insanın amacı kız yada erkek olunca atılmıyor hayırlısı neyse o oluyo
Yavrum_herseyim 07vefa42 geçenlerde teyzemin kızı kimde duyduysam erkek dedi benimde aklıma geldi aciyimda sohbet muhabbet olsun dedim rabbim ilk önce hayırlı sağlıklı evlat nasip etsin erkek kız farketmez ama gönül isterki bide kız evladı tatmak bakalım hayirlisi neyse o olsun 😊
ElfElfElf Yavrum_herseyim benimde kızlarım olacak inşallah hayırlısı ile Rabbim sağlıcakla evlatlarımızı kucağımıza almayı nasip etsin inşallah