Ygmr61 az önce başka bir posta da yazmıştım. Zayıf hamile kaldım, 27.haftamdayım sadece 6 kg aldım tatlıyla ve hamur işiyle aram pek yoktur sevmem yani fazla meyve yesem içim bayılır ve ailemde şeker öyküsü de yok.. bebeğimin detaylıda suyu normalin bi tık üstünde çıkmıştı ve ne olur ne olmaz bi 50mg şeker yüklemesi yaptır demişti doktorum. O kadar istemeyerek yaptırdım ki… ve sonuç gebelik şekerim çıktı😬 inanın hiç riske atmaya değmez tedbirli olmak gerek şimdi iyi ki yaptırmışım diyorum suyumuz da normale döndü içim rahatladı.