Sedaagltrn ay derler kaynama dedıgımde bıle bana ne dedı bılıyomusun nıye uyumuyon yat uyu bugunlerı arıcan dedı salak zaten uyuyabılsek uyucaz ben keyfımden gece hırtlak gıbı gezıyorum sankı anlayıssız. Uykum var ama dalamıyorum sıcak cocuk kımıldıyo sırtım agrıyo kalcam uyusuyo barda var benımkılerde oyle der yanı sen kımseye anlatma derdını esın bılsın yeter