Tahamm47 Kaç saat oldu yemek yiyeli ama sanırsın boğazımda yemek kalmış gibi bir şey oluyor yutkundugumda bile böyle. Siz neler yapiyonuz
Papatyam02 Tahamm47 bende oyleydim daha gebe oldugumu ogrenmeden baslamisti birde oruc ayindaydi diorum yemek kaldi bigazimda 2 ay kadar surdu sonra gecti o gunler gecmeyecek sandim ama gecio yogurt cok iyi gelmisti
Sumeyraaa32 Muse 35+2 olduk ogluşlarımla 🤰🏻 Cok zorlaniyorum mide konusunda temmuz 6 da gelicekler insallah o gune kadar sabir saglikla dunyamiza gelsinlerde herseye raziyim😍