Mlkikiz acaba bahçelievler Memorial hizmet hastanesinede baksanız mı?orasıda Memorial hastanesine ait ben oraya gidiyorum daha doğuma var benim fakat fiyatlar bukdar uçuk degil ondan eminim bir bakın derim 👍birde eş vs gibi şeylerde cok sıkıntı cıkarmıyorlar yani eşler giriyor doğumada , kız kardeşim orda çalışıyor gerçi onun yeri ayrı ama sordurmuştum ben merak ettiğim için 🌺ve doktorum harika ..