Merel Cigdem_42 Evet girdi 🙈 Ama ben Hollandada yaşıyorum Türkiyede ki hastanelerdi izin varmi onu bilmiyorum bi kaç post okumusdum izin verilmiyor diye
Seda_nrr Cigdem_42 ay bende girsin çok istiyorum :) çok korkuyorum çünkü..o yanımda olursa ondan destek alırım hiç değilse..Ama hastanemiz izin veriyormu henüz soramadım eğer izin vermezsse hastanemi ve hatta doktorumu bile değiştirmeyi düşünüyoruz 😢
Cigdem_42 Busradonmezus benimde ilk dogumumda eşim girmemisti ama bu doğumda girmesini sürekli söylüyorum ama bklm
Cigdem_42 Seda_nrr aynen insan o an yanina bi destekçi arıyor ama ben girmesi kadar girmemesinide istiyorum o anda görüp korkup bi daha yanima yaklasmaz die 😂😂😂
Seda_nrr Cigdem_42 aman ne korkucakalar taşıyan biziz sancıyı çeken biziz doğuran biziz 😂 orda zaten nasıl tarif edilir bilemedim ama bebeğin tam çıkışını görmeyecekki bel altını yani 🤷🏼♀️ Çocuk çıkınca kordonuyla onu görecek bide kan görecek..Korkarsada geçer inanın daha kıymetli oluyor doğuma girince çünkü bizimle o acının duygusunu paylaşıyorlar ve ben gerçekten Allah mecbur bırakmasın tek başıma çok korkarım
Cigdem_42 MineLule benim esimde ben sancı cekerken yanimdaydı kactı😂dayanamadi tek basima doğum yaptım
Minigimm0611 Cigdem_42 İzin var ama kaldıramazmış beyefendi böyle birşeyi 😏 doğuran ben ama kaldıramayan o olaya bak 😏
Skrye Minigimm0611 bende çok istiyorum girmesini ama seni o halde görmeye dayanamam girmicem diyor benimde ilk doğumum olcak. Insallah
Minigimm0611 Skrye işte bizimde ilk çocuğumuz bende oyüzden birazda hevesliyim ama erkekler bize göre bu konuda daha narin herhalde 😂
Ozgul93 Benim eşim girdi iyi ki de girdi çok destek oldu bana bayılır gibi oldu durumu son anda kurtardık en azından kıymetimizi anlamış oldu diyebilirim şimdi ikinciye gebeyim bu sefer girer mi bilmem 😂ama tavsiyem hastane imkanı varsa girsinler
Sarellem Cigdem_42 evet ilk hamileliğimde girmişti. (Sezeryan) ama şu an pandemiden dolayı kabul edilmiyor.