Murvetdundar Kizlae merhaba yüzünüze herangi bi bakim yapıyor musunuz ? Gündüz ve gece kremlerini kullanmak istiyorum ama bisey olur diye cesaret edemiyorum kullanan var mı ?
Aysobaciniz Murvetdundar valla hamile kaldım kalalı bek bi bakım yapmadım kendime bir yüz temizleme losyonum var onun dışında hiç kullanmıyorum 😂pasaklı oldum çıktım 🤣
Aselminaaa Murvetdundar kulandimda makyajda yaptim tirnaklarima protez bile taktirdim cok fazla kasma kendini ne kadar cok korkarsin okadar cok basina gelir. Full makyajla gezen insanlar var
Busradonmezus Murvetdundar güneş kremi yaz kış kullandım bir de la Roche nin temizleme jeli. Kişiden kişiye değişir arkadaş hiç bir şey surmuyordu kimyasal
Mehtap23 Murvetdundar içeriği doğalsa sorun yok aşırı kimyasal içeriyorsa zararlıymış. Bende gratisten aldığım bi kaç ürün kullanıyorum . Hamilelikte azalttım bakımı ama kil maskesi nemlendirici yüz temizleme köpüğü yüz arındırıcı sabunlar ufak makyajlar da yapıyorum (kapatıcı far rimel dudak nemlendirici yada ruj 🤷♀️)güneş koruyucu (çoçuklar için olanı kullanıyorum çoçuklara zarar vermesse hamilelere de vermez diye düşündüm aldım 🤔) bir iki ürün hala aynı devam ilk gebeliğimde de kullandım bazı ürünleri bi sıkıntı olmadı bundada olacağını düşünmüyorum. Fazlaya abartıya kaçmadan bakım şart🤷♀️
Murvetdundar Aysobaciniz ay sorma sicaklar da hic cekilmiyo bisey ama biraz da olsa dikkat etmek gerekiyo
Suleasyaa En cok korktuğum şeylerden biri yüzümde leke olması idi.ilk günden beri eskiden nasıl isw hala aynı şekilde yıkama jeli tonik nemlendirici göz kremleri güneş kremleri kullanıyorum. 33 haftalık gebeyim çok şükür bir problem yok
Aysobaciniz Murvetdundar dışarı çıkınca etmek lazım tabi, genelde evde olunca jeller yetiyor, güneş kremide önemli onuda kullanıyorum kullanabilirsin sende
mrveknblt Murvetdundar ben normalde kullandıklarımı kullanmaya devam ediyorum loreal saf kil, neutrogena greyfurt yüz canlandırıcı temizleme, nivea pirinç peeling bide gün içinde yatarken kalkınca niveanın klasik el yüz kremini kullanıyorum henüz bir sorun yaşamadım 🤷🏻♀️
Gokce91 La Roche posay kullanıyorum o kadar memnunum ki🙏 Hem içeriği doğal bebekler bile kullanabilir hem de Harika nemleniyor cildim. Egzama gibi şeyler çıkmıştı yüzümde, deneme amaçlı almıştım ama asla vazgeçmem bir daha 🌸🌸🌸
Feyza-nur Murvetdundar Canımız annemiz forum kuralları gereği Farmasi, avon, oriflame vb. katalog markalarından bahsetmek yasaktır bu yüzden postunuz düzenlenmiştir🌸
psychologist Murvetdundar evet makyaj da yapıyorum kremde sürüyorum bana saçma geliyor bişey olacak denmesi. İlaç gibi değil sonuçta