Beste0636 9+1 haftalık gebeyim ancak gecen hafta burnumun içinde ucuk çıktı bugünde dudağımda ucuk çıktı, aile hekiminden ucuk kremi istedim gebelikte sıkıntı olabilir diye yazmadı doğal yollardan bir çözümü olan var mı acaba
_gmzee Beste0636 kaç haftalıkken çıkmıştı hatırlamıyorum ama benim de dudağımda çıkmıştı doktoruma sorup asivral uçuk kremi kullanmıştım, yani bi sıkıntı yaşamadım, kadın doğum doktorunuza sorabilirsiniz
Suleasyaa Bende artık kroniklesmis bir durum uçuk hep çıkar dudak kenarında. Sarımsağı ezip üzerine koyuyorum yakıyor başta sonra alışıyorsun. Kisa sürede iyileşiyor