En Son 23 gittim bebegim 600 gr dı sizinkiler nasıllar axaba erak ediyorum kızlar ?
Prensesannesii 23+6 da 663 du
Prensesannesii 21 haftalıkken 450 gramdı.. Çok iyi dedi
Prensesannesii 23+3 te 630 grdi
24 de gittik 638 gr dedi