merviskoooo Ne sancı ne açılma arada ufak tefek ağrılarım oluyor o kadar cuma günü 40 oluyorum doktorum 41e kadar bekleyebiliriz dedi böyle olup bi anda doğumu başlayan var mı kızlar sizde durumlar ne