Kızlar beni bilirsiniz sancı hissetmiodum 40+5te doğum yaptım bugün 3850 gram 51 cm doğdu normal olmucakmış zaten normal doğum yapacaktım suni sancı verdiler ağrılarım varmış zaten onuda hafif adet ağrısı gibi hissettim 3 saat bekledik yürüdüm fln açılma olmadı sezeryana aldılar spinal iğne yaptılar omuz ağrısından öldüm ağladım çıkınca yarım saat ellerim titredi emziremedim sonra emzirdim allahtan herşey çok güzel geçti ama omuz ağrısı dışında koptu omuzlarım düz zeminde yatmaktan masaj yaptılar doğumda bide midem bulandı çıkacaktım ilaç verdiler iğneyle geçti şükür