33 haftalık gebeyim karnımın üstü dışında her pozisyonda yatıyorum. Normalde sadece sola yatın diyrolar ama nasıl rahat hissedersem öyle yatıyorum. Zaten bebek hemen rahatsiz oluyor pozisyon değiştiriyorum. Muhtemelen bebek rahatsiz olsa sizde olursunuz. Sorun olacağını sanmıyorum bebeğiniz hareket ediyor ise sıkıntı yok