Gamze1907 Kanda pıhtılaşma olan anneler burada mı ben ilk bebeğimi bu yüzden kaybettim şimdi 6 haftalık hamileyim benim gibi oksapar ve coraspin kullananlar anneler burada mı kaç haftalıksınız birbirimize moral verelim 😌😌😌
Asli3333 @Gamze1907 merhaba canım öncellikle hayırlı olsun bebişin benimde daha önce bir boş gebelik 9 haftalık kalp atisi durmuş gebeliğim var kanda pıhtılaşma çıktı corasprin 100 mg ve oksapar iğne kullanıyorum çok şükür 31 haftalık olduk sağlıkla kavuşalım inşallah.