Asyamira Tusemefe8134 bende 2 gündür bu şekildeyim covid testi verdim negatif çıktı doktorum C vitamini takviyesi yazdı ilaç vermedi bol su ve sıvı alımı, ıhlamur önerdi bu şekilde atlatırız umarım, geçmiş olsun. 🙏
Suleasyaa Doktora gidin bence gebelikten dolayı bağışıklık düştüğü için evde yapılan hiç birsey etkili olmuyor. 10 gündür bende gribim yeni yeni kendime geliyorum. Doktorum ateş düşürücü antibiyotik öksürük şurubu verdi. Ateş ve öksürük doğumu tetikler dedi