portakalkeki Merhaba kızlar oğluma Kayra adını düşünüyorum bu isimle tanıdığınız çocuklar nasıldı ismin nasıl bir enerjisi var ve kulağa nasıl geliyor sizce , benim hiç çevremde yok o sebeple merak ettim yorumlarsanız sevinirim 🌼
Kayraninannnesi portakalkeki benimde çevremde Kayra yok bende oğluma Kayra ismine karar verdim bir kaç kişiden kız ismi tepkileri aldım ama vazgeçmedim seviyorum bu ismi 👼
Sibelllllcan portakalkeki oğlumun adı Kayra❤️ Çok enerjik ve hem kıza hem erkeğe kullanılan bir isim ben çok severek koydum
mrveknblt portakalkeki ben çok beğeniyorum Kayra koymak istedim ama çevremde var o yüzden vazgeçtik. Pek yakın olmadığımız için Kayra isimli çocuklar nasıldır ne desem yalan olur o konuda, ama isim çok güzel 👌🏻
Gull_94 portakalkeki ısım sevdıgıö bı ısımdı ama tanıdıgım tek bı cocuk var o ısımde 😱bu emojı anlatsın
portakalkeki Kayraninannnesi evet Unisex sanırım ama erkekte daha hoş geldi bana sağlıkla gelsin bebişler 🌼
Gull_94 portakalkeki dur durak bılmıyo haddınden fazla sımartıldıgı ıcın belkı bılmıyorm ama asla zarar vermeden cıkmıyo bıyerden yanı anlatamıyorum yasanmadan anlasıkmaz o derecee
[silindi] portakalkeki kizima kayra koycam bende banada erkek ismi diye tepki verdiler ne derse desinler umrumda deil esimin benim begenmem onemli belediye dagitik gibi ayni isimleri koyanlarin tepkisi beni daha cok gulduruyor 🤣
portakalkeki Gull_94 hmm yetiştirme şekliyle alakalıdır belki de bilemedim ben de 🤭 isimlerin karaktere etkisine inanıyorum umarım tüm kayralar öyle değildir 👶