Deniiiza Merhaba 2 hafta sonra cinsiyet öğreneceğiz insallah. Erkek olursa ege koyacağız. İsim karaketeri yansitiyo diyolar. Ege isminde tanidiklariniz var mi
DM3 Deniiiza Öğrencim vardı Ege diye çok akıllı yakışıklıydı ama yapmadığı yaramazlık dövmediği arkadaşı yoktu ☺
Egeymen Deniiiza oğlumun adı Ege 🥰 çok sakin, merhametli, uyumlu Bi çocuk ☺️ aslında efe koyucaktık biz başta ama arkadaşım oğluna koyunca egeye çevirdik iyi ki de çevirmişiz efeler çok hırçın oluyomuş şansıma işte 🤭
Periperihan Deniiiza oğlum ege çok nazik komik eğlenceli bir çocuk kendisi laf dinleyen uslu biri 🙂 merhametli
Sennaaaa Merhaba.. ege isminde birini tanıyorum çok sakin uysal akıllı terbiyeli zeki tertemiz bir çocuk.. kesinlikle koymanızı öneriyorum..
AESahin Deniiiza yeğenim aşırı pozitif akıllı yakışıklı bir çocuk hiç üzmez annesini çevresini her ortama uyum sağlar
Sadece_anne Deniiiza Aman Allahım bir kuzenim var teyzemin oğlu ateşşş resmen düz duvara tırmanıyor yahu 😄 ama adı Arda Ege
depsizoo Deniiiza hiperaktif oluyolar genelde sadece isim olarak bakma ama bunun burçları falan var genlerdende geliyo 🤣
Kuzucukumsu Öğretmenim biraz sonra yapacağım genelleme dahil tüm genellemeler yanlıştır ama yine de söylemeden geçemeyeceğim☺️Efe,yiğit, Mert , ege,efe, poyraz,rüzgar… isimli öğrencilerim genelde çok hareketli oluyorlar 🤭
Ozge0200 Deniiiza benim oğlumun adı ege çok merhametli olgun bir çocuk yaşıtlarına göre 9 yaşında paşam kimseye zararı olmaz cesaretlidirde yani böyle ☺️