shktll ay bende yaşadım bu konuşmayı 😂 ama kaynanam değil dayım dedi 🤭 dayım sağlıkçı biraz rahattır bu konularda da. Konuşuyorduk, doğum zamanı annem çalışıyor olacak dayımda korkma işte şu gelir yanında olur destek olurlar tek kalmazsın felan dedi. Bende eşim yanımda olacak doğuma da girmek istiyor dedim. Dayım saçmalama tiksinir senden dedi 😂 bende saçmalama dayı o tarafta olmayacak ya yanımda duracak dedim 😂 dr. Banu çiftçinin bir videosu var doğumla ilgili anne babayı almış sorularını cvplıyor. Orda aynı bu doğumda eşle ilgili soru soruyorlar. Dr direk dedi korkmayın o sizin yanınızda duracak hiç birşey görmeyecek diye. Boşver sen girdir eşini doğuma 😉