Benim kızımda Çok kötü olmuştu karbonatı pamuğa sürüp ağız içini silin iyice kanayabilir korkmayın hemen iyileşir Doktor kendiside söyledi bana öyle yap diye ilaçtan daha çok öneriyoruz demişti bana ama ben yinede ısrarla ilaçta istedim aftaderm diye bi merhem verdi onuda kullandım karbonatıda denedim hemen iyileşti