asyamm59 aynısı bendede oluyor. Doktorda hep yüksek çıkıyor evde normal. Evde günlük hayatımda normal çıktığı için hap falan da kullanmiyorum, takibe alıp doktoruma göstermiştim. Sizde takibe alip not edip gösterin doktorunuza. Heyecan hareket maske hepsi tansiyonu yükseltiyor, evde rahat ve sakin olduğunuzda ölçtüğünüz için normal cikiyor yani gercek tansiyonunuz