Bebek0000 Pestil benimde kasilmam oldugu zaman doktor vermisti suann 28 haftamdayim ama fazla kullanmadim doktorada sormadim acaba doguma kadar kullanmam gereklimi diye.
metehaninannesiii Bebek0000 aynen günde 1 tane iciyorum geceleri kasılma agri oluyordu ondan kullanıyorum çok şükür gecti
Bebek0000 Veraninannesi benimde sağ taraf sağ bacagim belim aşırı kotu oluyorum netten arastrdigimda rahim genisledigi icin baski yapiormus oyuzden oluyormus
Veraninannesi Bebek0000 hm yok.benim.kalca alti ağrıyor acaba 2 hafta önce nst çekildim yataktan aniden kalkınca kramp mi girdi diye.düşünüyorum