evreM-0 yani biliyorsunuz araştırmada aynı doktora sürekli bulmak zor ama bn Erhan hocadan memnun kalmıştım hatta bn sezeryan günü bile verdi ama şuan bna izne ayrılmış dendi o güne kadar gelir mi gelmez mi ondan tedirginim .. açıkçası şansa bırakmak istemiyorum :(