Rahim ağzımda kısalık tespit edilene kadar çok keyifli bir hamilelik geçiryordum, son 6 haftadır ise resmen gün sayıyorum, her günüm korkuyla geçiyor erken mi doğacak şimdi doğarsa yaşamaz diye, ağlamaktan bazen yoruluyorum sanırım iyice depresyona girdim, bebek de etkileniyor hareket etmiyor üzüldüğümde, zaten aşırı hareketli bir bebek değildi şimdi böyle olunca bazen nerdeyse hiç hissetmiyorum ona da ayrı üzülüyorum. Erken doğum yapanlar vey riski olanlar siz nasıl süreç geçirdiniz