Esraali hayrat vakfı var. Biz de oraya bağış yapıyoruz. Hatta Allah izin verirse bu seneki kurbanı ve inşallah akika kurbanını da oraya bağışlayacagız. Ben şahsen çevremizde herkesin iyi kötü boğazından et geçtiğini düşünüyorum. Ama Afrika ülkelerindeki vs çocuklar kurbanın derisini bile yüzüp götürüyorlar. O kadar muhtaçlar ki. Videolarını izleyince çok üzülmüş ve oraya bağış yapmanın daha doğru olduğunu düşünmüştüm.
Vakfın internettenn videolarını falan da izleyebilirsiniz. Kurban keserken de size detaylı video atıyorlar. Araştırın isterseniz.🧡