Bende aynı durumdayım 15 i yumurtlama 29 unda adet olacağım inşallah olmam 😅 bende sabah yaptim negatif cikti ama baksan belim ağrıyor yumurta akı kıvamında akıntı var. Erken yaptığımızı düşünmek istiyorum. Bir de ben ilk gebeligimde adet gecikmesinin dördüncü gününde yapmama rağmen koyu olmayan bir çizgi cikmisti. Umarım Rabbım gönlümüze göre verir