minnosanneyim Merhaba kızlar 🥰Hangi doktora gideceğime karar veremedim bana yardımcı olur musunuz bildiğiniz mesleğine güvendiğiniz doktor önerisi söyleyebilir misiniz ?
mavi_kus minnosanneyim ben 15 temmuzda Fethiye hanıma gidiyordum o 2-3 ay izne ayrılmış, Büyükşehir hastanesinde hacer hanımı çok övdüler ona gitmeyi düşünüyorum 🌿
humeyra_tplsn minnosanneyim Eğer özel düşünüyorsanız medova Azer Aras Uluğ hocamı tavsiye ederim ilgisi alakası tatlı dili ile işini hakkı ile yapan harika bir insan👌🏻
Oznur12 minnosanneyim merhaba ben Mustafa Başarana gidiyorum çok memnunum, isterseniz bir araştırabilirsiniz 🤗
Eminos123 mavi_kus hacer hanim ayni anda odaya 3-4-5 hasta aliyor bide ozel diye gidiyoruz 4 hastanin icerde birden ne isi var sirf o yuzden birakmistum
minnosanneyim humeyra_tplsn bu doktoru da çok methettiler ama oraya gideceğimi sanmıyorum fiyatlardan dolayı yine de teşekkür ederim 🥰
Halenur-42 Şehir hastanesi Melike geyik bayman a gidiyorum memnunum 35 haftalık olduk randevu sıkıntısı var 2 hafta sonra gel dedi randevu olmadığı için gidemiyorum imkanınız varsa kesinlikle devletten uzak durun özele gidin
mavi_kus minnosanneyim bende onuda duydum ve ikisi kardeşmiş zaten, Hacer daha çok bilgilendiriyor falan dediler bilemedim ikisinde çok iyi diyorlar
Zahideege18 minnosanneyim canım ben gittim ama çok soğuk memnun kalmadım kese görmek için gitmiştim laf ağzından Cımbızla alıyorsun sanki Hacer hanımı deniycem birde ilk gebeliğimde Güler Kaya altıntepeye gitmiştim ondan aşırı memnundum herşeyi uzun uzun anlatır insanın içini rahatlatırdı oda medovaya gitti maalesef eve uzak olduğu için ona gidemiyorum 😞
Halenur-42 minnosanneyim benimde ilk çok doktor değiştirdim iyisi olsun bilgilendirsin diye çok fazla doktor var ilgilenmesi herşeyiyle bilgilendirmesi gerçekten çok önemli 😊
minnosanneyim mavi_kus gerçekten mi bunu ilk sizden duyuyorum, eltim de nihale gidiyor ama ben sevemedim onu , ayişe ile Hacer hocayı duydum iyiler diye
mavi_kus minnosanneyim bi tanıdığımdan duydum bende, nihal hanım için biraz soğuk dediler. Detaylı usg den sonra başlamayı düşünüyorum özele inşallah
humeyra_tplsn minnosanneyim evet bende arkadaşımın memnuniyeti üzerine gitmiştim 😊imkanınız hangisine el verirse artık hakkınızda hayırlısı olsun 🥰
minnosanneyim mavi_kus şu an 5+2 olduğum için 7. Haftayı bekliyorum bende, gittiğinizde memnuniyetinizi yazıp bilgilendirir misiniz ☺️
minnosanneyim Halenur-42 kesinlikle katılıyorum hiç bişeyi açıklamayan doktorlar var kafamda soru işareti kalsın istemiyorum
Halenur-42 minnosanneyim doğum önemli ama muayene daha önemli gibi geliyor bana herhangi bir olumsuzluk veya terslikte zamanında müdahale çok önemli
minnosanneyim Halenur-42 evet kesinlikle öyle bazı doktorlar doğum esnasında azalıyor ebeler desen onlarda ayrı bi sinir küpü o yüzden çok seçiciliği olması gereken bi konu bence